SEO ושיטות אחרות ליצירת תנועה

SEO or search engine optimization concept

הצלחתו של כל עסק מקוון תלויה בשיטות יצירת התנועה שלו. אחת השיטות הפופולריות ביותר ליצירת תנועה היא אופטימיזציה למנועי חיפוש, או SEO. זהו תהליך שהופך את האתר שלכם לידידותי למנועי החיפוש ומעלה את הדירוג שלו במנועי החיפוש. תקבלו יותר תנועה כתוצאה מכך, כאשר תוכלו להגדיל את הנראות של האתר שלכם במנועי החיפוש.

כיום, רוב האנשים משתמשים באינטרנט כדי לחפש מידע. האינטרנט הוא לעתים קרובות יותר נקודת המגע הראשונה של אנשים לפני שהם מחליטים לרכוש מוצר או שירות, להשתמש בתוכנית תשלום לפי קליק (PPC) או להחליט לשכור את שירותיה של חברה מקצועית הנותנת שירות של  אופטימיזציה למנועי חיפוש, או כמו שנהוג לכנות את זה בישראל קידום אתרים.

לכן כדאי לדעת שכ-80 אחוז מהתנועה לאתר שלכם יגיעו ממנועי החיפוש. כתוצאה מכך, אופטימיזציה למנועי חיפוש היא קריטית ביצירת תנועה לאתר שלכם. עליכם לבצע משימה זו על ידי שיפור האתר שלך בצורה כזו שמנועי החיפוש ימצאו אותו רלוונטי וידרגו אותו גבוה בתוצאות שלהם.

ישנם מעל 200 פרמטרים לפיהם מנועי החיפוש ובראשם מנוע החיפוש של גוגל מדרגים אתרים, לא פעם מתבצעים עדכונים על ידי מנועי החיפוש הכל בכדי לשפר את היכולות שלהם. הם רוצים תמיד לתת לגולש את הערך הטוב והאיכותי ביותר, לכן כל עדכון כזה הוא תמיד יהיה לטובת הגולש! ככלל בכדי להצליח ולדרג את האתר גבוה אתם צריכים לפני הכל לחשוב על הגולש ולתת לו בדיוק את הערך הטוב והאיכותי ביותר לאותה שאילתא שהוא כתב בחיפוש.

איך מתבצע חישוב ודירוג הדף

ככלל, דירוג הדף של דף אינטרנט מחושב לפי הערך הכולל של קישורים נכנסים חלקי מספר העמודים של האתר שבו נמצא הקישור. ערך העמוד בפועל של הדף המכיל את הקישור מחולק במספר הקישורים באותו עמוד, וזה מחולק במספר הכולל של הקישורים בעמוד המכיל את הקישור.

אם לאתר יש קישורים מאתרים אחרים המכילים דירוג דף גבוה של דף הבית, האתר שלכם יקבל ערך רב. אתר אינטרנט עם דירוג דף גבוה של דף הבית המוצג בסרגל הכלים של גוגל יהיה בעל דירוג עמוד בית גדול. זה יעזור לכם להשיג מיקום טוב באינדקס של גוגל. למרות שיש לא מעט ספקות על כך כי ה PR  הוא כבר שיטה שמנועי החיפוש לא פועלת לפיה, עדיין ניתן לראות כי באמצעות שימוש בכלים מעל 90% מהאתרים המדורגים בדף הראשון מקבלים את הדירוג הגבוה ביותר, אז במילים אחרות לא תמיד מנועי החיפוש מציגים לנו את התמונה כמו שהיא באמת.

דפי בית עם דירוג דף גבוה של דף הבית מתמקדים לרוב במילות מפתח ובנושאים הרלוונטיים לאתר שאליו הם מקושרים. דף הבית חייב להיות קשור לתוכן בדף שאליו הוא מקשר. כלומר, הרלוונטיות היא עוד משהו שחייבים לשים לב אליו כאשר מנסים לבנות תמהיל קישורים חיצוניים לרבות הקישורים הפנימיים הקיימים באתר.

מדוע דירוג הדף של דף הבית כה חשוב?

הסיבה לכך היא שאנו משתמשים כעת בגוגל כמנוע החיפוש המועדף שלנו ואנחנו רוצים את התוצאות הרלוונטיות והייחודיות ביותר עבור החיפושים שלנו. אנו רגילים להסתכל על התוצאות כאשר אנו מריצים חיפוש ואנו רוצים שהאתר הייחודי והרלוונטי ביותר יופיע בראש תוצאות החיפוש שלנו.

גוגל בוחנת כעת מספר גורמים שונים כדי לקבוע מהו האתר הטוב ביותר עבור מונח חיפוש מסוים. דפי בית עם דירוג דף גבוה של דף הבית יהיו לרוב בראש תוצאות החיפוש שלהם. גוגל מחולקת כעת לשני חלקים – התוצאות האורגניות והתוצאות בתשלום או הטבעיות. המשמעות היא שאתר יתפצל לשני חלקים ואתר בתשלום יופיע בתוצאות האורגניות. אם אתם רוצים לקבל יותר תנועה ובתקציב ריאלי, אין ספק כי ביצוע תהליך של קידום אתרים אורגני הוא הדבר הנכון והטוב ביותר לכל עסק בכדי להצליח.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן