מחקר שוק לחנות אונליין

Toy gift boxes and credit card on laptop with e-commerce lettering on table

הפריחה של חנויות האי קומורס היא אדירה, במיוחד לאור מגפת הקורונה אך גם אחריה. עם זאת לפני הקמת חנות מקוונת יש להכין תוכנית עסקית ולבצע מחקר מעמיק של מה שקורה בתחום העיסוק כדי שלא יוצר מצב שיושקע סכום כסף ניכר בהקמת החנות ובסופו של דבר לא יהיו מכירות או שהמכירות יהיו נמוכות.

הקמה של חנות אונליין – אי קומורס

תכנון של בניית חנות וירטואלית כולל הכנה של תוכנית עסקית וביצוע מחקר שוק לחנות אונליין. יש מידע רב שהיזם חייב לבדוק כמו לדוגמה מהו הפוטנציאל של תחום זה, מהי ההיתכנות להצלחה, איך עובדים המתחרים, אילו מוצרים דומים הם מייבאים או מייצרים.

לצורך זאת יש לבצע איסוף של נתונים רבים, לאחר מכן מעבדים אותם באמצעות תוכנות ייעודיות למטרה זו, מבצעים חקר ביצועים ובהתאם לכך מקבלים את ההחלטות שהן הנכונות ביותר אם נכון לפתוח חנות המקוונת.

תכנון מהלך העבודה בחנות און ליין

לגבי כל מוצר או סדרה של מוצרים, מבצעים מחקר שוק לחנות אונליין כדי לבצע מיפוי של ההזדמנות העסקית אם היא כדאית או לא, מהם השווקים המתאימים ביותר עבורם, מהו פלח השוק הזקוק לפריטים הללו כמו לדוגמה בני הגיל השלישי, בני נוער או תינוקות.

בהתאם לאופיו של המוצר, מתכננים את האסטרטגיה המתאימה ביותר לחדירה לשוק כדי שהלקוח יעדיף להיכנס לחנות האי קומורס ולרכוש מוצר זה ולא מוצר מתחרה עקב העלויות הסבירות שלו, טיבו המעולה או כל סיבה אחרת.

היתרונות של חנות אונליין

מחקר שוק לחנות אונליין בודק גם את ההיתכנות לפריצה לשוק הבין לאומי. אם המוצר מתאים למדינות ספציפיות, לדובר שפות מסוימות וכו'. בהתאם לכך בונים את החנות המקוונת תוך התאמה מיטבית לצורך של קהלי היעד והכמות שלהם באוכלוסייה.

על פי התכנון המוקדם (אפיון UX) בוחנים את העלויות של הקמת החנות כולל כל העלויות הנלוות כמו אחסון אתר, מחשוב וקידום אורגני וממומן וזאת מול צפי ההכנסות בחודשים השונים בהתאם לעונות, לחגים ולפרמטרים אחרים אשר מתאימים לסוג הספציפי של המוצרים שימכרו בחנות זו.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן