הקמת חנות אינטרנטית

הקמת חנות אינטרנטית

בעידן שלנו יותר ויותר אנשים מבצעים רכישות באינטרנט, כמעט לכל עסק ולכל מוצר או שירות ניתן לבצע פתיחת חנות אינטרנטית ללא קשר לגודל העסק למקומו הגאוגרפי של העסק או הלקוח, הקמת חנות אינטרנטית היא תהליך מאתגר ובעל מספר שלבים הכרחיים על מנת להגיע להצלחה. 

מה נדרש כדי לפתוח חנות אינטרנטית?

הקמת חנות אינטרנטית היא בעצם עסק ככל העסקים שמטרתו למכור מוצרים, כמו בהקמת כל עסק נדרשת השקעה הן כספית אמנם נמוכה יותר מהשקעה בחנות פיזית, והן נדרש להקדיש זמן, רצוי לפנות למקצוענים שמתעסקים בתחום הקמת אתרים כדי לקבל תוצאות איכותיות ומוצלחות.

לפני פתיחת חנות אינטרנטית צריך לקבל החלטה באיזה פלטפורמה לפתוח אותה האם חנות עצמאית או בפלטפורמות כמו אמזון או איביי.

החלטה נוספת חשובה בעת פתיחת חנות אינטרנטית היא האם להשתמש בתבנית מוכנה או בחנות בהתאמה אישית, להחליט מה מוכרים באתר, להציג את המוצרים באמצעות יצירת תוכן מוכר לחנות על ידי תמונות וידיאו וטקסט.

בעת פתיחת חנות אינטרנטית ישנה חשיבות לבדיקת אפשרויות הסליקה והעמלות שהחברות גובות ולהתאים את הפלטפורמה של החנות לחברת הסליקה שנבחרה.

לאחר מכן צריך לקבוע את שיטת המשלוח ויצירת קשר עם חברת שליחויות, כן להציע ללקוח מספר אפשריות למשלוח ולעלותו.

ניהול ופרסום חנות אינטרנטית

לאחר הקמת חנות אינטרנטית מגיע שלב הפרסום והניהול שלה, ניהול הזמנות, מתן שירות לקוחות ולוגיסטיקה אריזה ומשלוח המוצרים.

מדי תקופה יש לרענן את החנות להזין מוצרים ובאנרים חדשים, ליצור מבצעי מכירות ללקוחות חדשים ולוותיקים.

פרסום החנות וביצוע קידום מכירות בגוגל הוא שלב חשוב מאוד בהצלחת החנות, בתחילה ניתן לבצע כל זאת באופן עצמאי וניתן גם לרכוש שירותי מקדמי מכירות מקצועיים המתמחים בתחום.

טיפים להקמת חנות אינטרנטית מוצלחת

  • אפיון- ישנה חשיבות רבה להציג באתר מסרים שיווקיים ייחודיים, ומסרים חדים וברורים תיאורי המוצר צריכים להיות ממוקדים וברורים.
  • חווית הלקוח– חשוב לשים לב לחוויית הקניה של הגולש להתאים את השפה והמראה של האתר למוצרים.
  • חלוקה לקטגוריות– חשוב שלגולש יהיה קל להתמצא באתר שיהיה לו נוח למצוא את המוצרים וזאת ניתן להשיג באמצעות חלוקה לקטגוריות.
  • אבטחת האתר- לאבטחת מידע חשיבות רבה ובמיוחד חשוב שיופיעו הודעות המציינות כי האתר מאובטח.
  • קידום- חשוב שתהיה תמיכה באתר לתחום קידום אתרים ולחבר אותו לכל הכלים של גוגל.
  • התאמה לשימוש בנייד- מרבית הגולשים מבצעים את הרכישות בנייד לכן חשוב שהאתר יותאם לגלישה בו.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן