הסיבות האמיתיות שכל עסק צריך חנות וירטואלית

Friends shopping shoes online

תקופת הקורונה הוכיחה מדוע כל עסק קטן, בינוני או גדול, חייב להקים ולנהל חנות באינטרנט. עסקים שהחזיקו אתרי מכירות באינטרנט הצליחו לשרוד את המשבר שנוצר במשק עקב הסגרים הממושכים והנחיות משרד הבריאות, אך מעבר לכך יש עוד הרבה יתרונות לבניית חנות וירטואלית לעסק שלכם.

חנות מקוונת (וירטואלית) היא חנות לכל דבר, הלקוחות יכולים לבקר בה 24/7, בזמן החופשי והנוח ביותר עבורם, ואין להם מגבלה מבחינת שעות הפעילות של העסק. בחנות הווירטואלית הלקוחות יכולים לנווט את דרכם בקלות, לקרוא מידע על מוצרים שונים, להתרשם מתמונות וסרטונים, לבצע השוואות ולרכוש במקום את המוצר המועדף עליהם.

הלקוחות יכולים לשלם במגוון אמצעי תשלום המופיעים באתר המכירות, לדוגמה תשלום באמצעות כרטיסי אשראי, פייפל, ביט, העברת בנקאית ועוד. לאחר התשלום ואישור העסקה הלקוח יכול לקבל את המוצר באמצעות הדואר, שליח עד הבית, נקודת איסוף או להגיע לאיסוף עצמי.

נכס דיגיטלי משמעותי ובעל ערך רב

במציאות של היום חייבים להחזיק ולנהל כמה שיותר נכסים דיגיטליים כדי לזכות בחשיפה רחבה, להגיע לקהלי יעד שונים, ליהנות ממיתוג מנצח וליצור בידול מהמתחרים. אתר עסקי חשוב ויש לו ערך רב, אך הוא משמש בעיקר לצורכי תדמית ומיתוג, בעוד חנות וירטואלית מאפשרת לעסק להגדיל את המכירות ולשפר רווחיות.

החנות באינטרנט היא נכס משמעותי ובעל ערך רב לרוב העסקים, היא תורמת לעסק מבחינת מיתוג, יוקרה, מכירות ושירות לקוחות. החנות באינטרנט פתוחה 24 שעות ביממה, והלקוחות יכולים לרכוש ולהזמין מוצרים בנוחות, גם באמצעות הסמארטפון שלהם, וללא צורך להגיע לחנות הפיזית.

מהם היתרונות העיקריים של חנות וירטואלית?

בשנים האחרונות היקפי המכירות באינטרנט שוברים את כל השיאים, ומשנה לשנה גם הישראלים רוכשים יותר בחנויות השונות באינטרנט. כ-85% ממשתמשי האינטרנט המהיר בארץ רוכשים מוצרים ושירותים שונים באתרי המכירות הישראלים ובחנויות האינטרנטיות ואתרי הסחר בחו"ל, זהו נתון שכל בעל עסק אינו יכול להתעלם ממנו.

בתקופת הקורונה רבים מהישראלים החלו להסתגל לרכישות און ליין בלבד, ולמרות החיסונים עדיין רבים מעדיפים לרכוש פריטים שונים באינטרנט ולא לבקר בקניונים ובחנויות בגלל חשש מהידבקויות.

היתרונות העיקריים והמשמעותיים ביותר לחנות אינטרנטית הם:

  • זמינות מסביב לשעון – חנות וירטואלית פתוחה 24 שעות ביממה, לכן הלקוחות יכולים לרכוש בה מוצרים מסביב לשעון ובשעה הנוחה והמתאימה להם. העסק לא מפסיד מכירות בגלל שעות הפעילות בחנות הפיזית.
  • עלות משתלמת – העלות לתפעול חנות באינטרנט אינה גבוהה ואין צורך לשלם משכורות לעובדים, לשכור נכס גדול וכדומה.
  • שירות נוח ואטרקטיבי ללקוחות – הקמה ותפעול של חנות אינטרנטית משפרת את השירות ללקוחות העסק, ובנוסף מגדילים את מספר הלקוחות מאחר וניתן לקדם אורגנית ולפרסם את החנות כדי להגיע לקהלי יעד שונים בארץ או מעבר לים.
  • שיווק יעיל – באמצעות החנות הווירטואלית ניתן להגיע לחשיפה רחבה ולקהלי יעד שמאפייניהם ידועים מראש.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אולי תאהבו גם

הרשמה

הירשמו לניולזטר שלנו לקבלת עדכונים

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן